9 sierpnia 2013

Dzień pierwszy.
Nie sądziłam, że założenie bloga może być tak skomplikowane.;p Jeszcze tego nie ogarnęłam. Ale od początku, dlaczego tu jestem ? Dlatego, że chciałam mieć miejsce które będzie zbiorem moim kulinarnych dokonań, choć słowo dokonanie chyba jest  nad wyrost.;p Po prostu lubię gotować i piec.:) Chcę zebrać tą moja kulinarną historie w jednym miejscu i podzielić się nią z innymi. Zobaczymy jak będzie przebiegać ta moja podróż po blogowym świecie. Pozdrawiam Was serdecznie i mam nadzieje, że znajdę tu miejsce dla siebie. Natalia:)
P.s
Przepisy pochodzą z książek kucharskich, internetu albo mojej głowy. :) Często modyfikuje przepisy. Nie jestem wykształconą kucharką i nie posiadam dużej wiedzy w dziedzinie gastronomi. Zdjęcia robione są przez mnie i są moją własnością. Proszę ich nie kopiować bez mojej zgody.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz