16 września 2013

Pasta jajeczna.

Postaram się nadrobić kilka dni bez wpisów. Więc biorę się do pracy, na pierwszy ogień idzie pasta jajeczna. Kojarzy mi się  on z dzieciństwem. Bardzo ją lubię ale wiadomo, że zbyt często nie powinno się jej jeść. ;p Mój przepis jest podstawowy, można więc dodawać składniki według uznania np. paprykę, ogórka, pomidora czy jakieś mięso.

Składniki:
5 jajek
1cebula
Sos
majonez
musztarda dijon   > ilość składników zależy od naszych upodobań
koperek
sól
pieprz

Przygotowanie
Jest banalnie proste. Ja zaczęłam od sosu i do niego dorzucałam składniki. Pierwsza była cebula, którą trzeba bardzo drobno pokroić, potem jajka. Ja kroję je na pół, wydłubuje żółtka a białka kroję mniej więcej w  drobną kostkę. Gdy wszystko jest w misce, mieszamy dokładnie aby żółtka się rozpadły. Odstawiamy do lodówki aby masa się schłodziła, ok. 20 minut. Smacznego!




Tak, tak, przyznaję się... nie wytrzymałam i wgryzłam się w kanapkę.;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz